Fuel Cell Technologies

Refregeration Systems

AC Systems

Κλιματισμός δυόροφων λεωφορείων και λεωφορείων αεροδρομίων

Κλιματισμός δυόροφων λεωφορείων και λεωφορείων αεροδρομίων

Αφυγραντήρες Επαγγελματικοί

Επαγγελματικοί αφυγραντήρες

  • Κατάλληλοι για θερμοκήπια και χώρους με υγρασία
  • Αποθήκες με ευαίσθητα προϊόντα, όπως φάρμακα και τρόφιμα
  • Κατάλληλοι για αποθήκες με ξύλινα, μεταλλικά και δερμάτινα προϊόντα
  • Αφύγρανση χώρων και αποκατάσταση μετά από πλημμύρες
  • Κατάλληλοι για κελάρια και αποθήκες μουσικών οργάνων
  • Κατάλληλοι για αποθήκες με ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά προϊόντα
  • Κατάλληλοι για αποθήκες και προϊόντα που δεν θέλουν υγρασία

Περισσότερα

Latest News - Fuel Cell and Hydrogen Products
 
Events - Fuel Cell and Hydrogen Products
 
Subscribe to our newsletter and get the latest news about our fuel cell and hydrogen products

Subscribe to our Newsletters
Get our latest news and updates
directly to your mailbox

hannover 2016

Fuel Cell and Hydrogen Projects
 

Technological Ecology

Created on 29 April 2012

ZERO represents a tangible step toward safeguarding the environment, not a compromise which is measured in milligrams of carbon dioxide (CO2) per kilometre. ZERO is a clean cut with the past and with fossil-fuels. A more sustainable solution by far and more innovative than a hybrid vehicle. ZERO is the first step toward a better world, a green and ecological future.

Zero impact, zero pollution

As ZERO is an electric vehicle, she can be recharged using entirely renewable energy sources such as photovoltaic, hydroelectric or wind-generated power.

Once the Lithium batteries reach the end of their life, they will be replaced and regenerated for further use in other applications. Tazzari is committed to collecting worn out batteries and ensures a discount on the price of a replacement set.

Regenerative braking

ZERO incorporates the latest in energy-saving technology. Both deceleration and braking activate the regenerative braking facility. This helps increase the overall roaming range of an estimated 140 km in ECONOMY mode.

Technological ecology